Замовити зворотній дзвінок

Надішліть нам свій номер телефону і ми Вам обовʼязково зателефонуємо!

Замовити дзвінок

Єдиний центр

  • Головна
  • Новини
  • Якості потенційних працівників, які дуже часто не влаштовують роботодавців

Якості потенційних працівників, які дуже часто не влаштовують роботодавців

У даній статті ми хочемо поділитися з Вами описом кількох людських якостей, які очолюють список обурень і невдоволення своїми працівниками у роботодавців. Ми узагальнимо напрямки працевлаштування як за кордоном, так і для тих, хто шукає роботу на вітчизняному ринку праці. Розташуємо перелік якостей за шкалою убування:

1) НЕПІДГОТОВЛЕНІСТЬ. Отже, одна з найпоширеніших якостей людини, це непідготовленість. На превеликий жаль, не тільки роботодавців, але й всього людства, ця якість присутня у всіх. На деяких співбесідах, якщо Ви прийшли не підготовленими, то Вам відразу заочно вже винесли рішення про відмову, а деякі роботодавці не соромляться і зовсім вигнати кандидата на посаду, якщо побачать, що Ви не підготувалися до того, щоб отримати цю роботу. Для потенційних працівників за кордоном на деякі вакансії так само присутній етап співбесіди, і якщо Ви не будете до цього готові, то найчастіше Вас просто не затвердять на цю вакансію. Найчастіше ця погана якість дуже добре проявляється у людей, які прийшли в пошуках роботи, тому що є потреба в харчуванні, а купити немає на що, ось тому і прийшов. Прийшов на співбесіду, оскільки близькі або родичі змушують йти працювати. Вказав в резюме, що знаю іноземну мову, але в процесі інтерв’ювання не зміг продемонструвати свій рівень знань.

Про те, що резюме дуже часто не відповідає реальності, ми розповімо в окремому пункті. Якщо розглядати роботу за кордоном, то там такого тим більше терпіти не стануть. Якщо Ви не готові виконувати роботу і приїхали туди аби вважалося, що Ви приїхали на заробітки, або Ви не готові в цілому перебудовувати свою «зону комфорту» для досягнення мети, то Вас в максимально короткі терміни відправлять додому і більше не захочуть бачити.

До непідготовленості можна віднести і неохайний зовнішній вигляд або неохайність. Якщо від Вас погано пахне або ж Ви в цілому виглядаєте дуже безсторонньо, не важливо на яку позицію Ви претендуєте, це вже показник, що Ваша робота не буде зроблена якісно. Навіть якщо Ви влаштовуєтеся працювати прибиральником свиноферми, прийшовши на співбесіду з немитим волоссям, в не праному одязі, з запахом поту, і поганим запахом з ротової порожнини, Ви, швидше за все, отримаєте відмову. Про претендентство на більш кращу позицію вже і говорити не варто.

Професіонал повинен бути професійним у всьому, навіть у зовнішності. Ніщо не може виправдовувати неохайний зовнішній вигляд. Якщо Ви не готові до того, щоб справити враження охайної людини, то це прояв неповаги до оточуючих людей. Слід зазначити, що цей фактор не завжди відіграє вирішальну роль. Безсумнівно, зовнішній вигляд важливий, але не першочерговий.

 2) НЕПУНКТУАЛЬНІСТЬ. Непунктуальні люди були скрізь і всюди і у всі часи. Саме тому, це є якістю людини, а не недосконалістю технічних можливостей переміщатися з точки «А» в точку «В» максимально швидко. Якщо Ви не прибули в пункт призначення вчасно, це показник того, що важливість цієї події для Вас є другорядним питанням, а відповідно, сама робота або ж і зовсім цілі роботодавця або компанії, які не є для Вас цікавими.  Варто розуміти, що зараз мова йде і про тих, хто ще в пошуках роботи і про тих, хто вже працевлаштований. Жоден начальник і жоден роботодавець не буде терпіти регулярні запізнення, оскільки через одного працівника, можуть гальмувати процеси всієї організації, навіть при тому, що сам працівник вважає, що його участь зовсім не обов’язкова та можуть впоратися і взагалі без нього.

Проспати, застрягнути в пробці в громадському транспорті, раптово захворіти – по цих та інших причин хоч раз запізнювався на роботу кожен. Однак у деяких працівників або кандидатів на посаду, запізнення є хронічною і незнищенною звичкою, або ж і зовсім принципом по життю. Деякі навіть роблять це навмисно, вважаючи, що це їх виділяє з більшості, і ховаються за гучними прислів’ями чи репліками. Додайте сюди постійну брехню, неефективність розмов по трудовому розпорядку, і можна сміливо множити на нуль всю продуктивність праці такого співробітника. Можна до безкінечності вести дискусії про жайворонків і сов, про специфіку роботи, яка допускає не присутність на роботі, і ще про багато аргументів «за» і «проти», однак – жодному роботодавцю не сподобається те, що Ви не здатні в еру мобільних телефонів і безлічі засобів комунікації, заздалегідь повідомити, що не прибудете вчасно, або сьогодні настав той рідкісний випадок, коли Ви встигнете. Особливим негативним фактором є неспішність приходу на роботу або томність при початку виконання своїх обов’язків.

В роботі за кордоном особливим тарифом заохочується пунктуальність і швидкість, виконання своїх обов’язків, які не впливають на якість виконаної роботи. Варто відзначити, що в даному випадку правота завжди на стороні роботодавця. Інакше, це вже не організація праці, а бардак і анархія. І навіть якщо співробітник, який все життя відстоював позицію допускати запізнення, щоб результат був, ставши роботодавцем, він першим ділом буде вимагати пунктуальності від своїх підлеглих. Отримавши пару трійку зауважень, далі буде максимум один випадок прямої бесіди, наступним кроком стане безпосередньо радикальний метод звільнення без яскраво-вираженої причини. Запізнення на співбесіду – поганий старт. Звільнення через запізнення – погане закінчення кар’єри.

 3) ВІДКЛАДАТИ ВСЕ НА ПОТІМ. В даному понятті мається на увазі не тільки термін «прокрастинація» – схильність постійно «відкладати все на потім», а й не старанність з тієї ж причини. Роботодавці використовують працівників, щоб перетворювати їх працю в продукти або послуги, і для цього потрібні відповідальні, пунктуальні і виконавчі співробітники або працівники. Якщо ж працівник не справляється в поставлені терміни, при цьому роблячи менше своїх співробітників, і при цьому у нього вишиковується черга з боргів за невиконаними завданнями, то пропозиція послуг або товарів на ринку, починає втрачати свою цінність, а відповідно і наносити роботодавцю збитки. Таких співробітників довго не тримають на позиціях, адже дуже часто, обід можна з’їсти тільки при наявності ложки, а якщо Вам її приносять після того, як Ви з’їли їжу без приладів, то в ложці втрачається будь-яка цінність.

Фактором такого явища найчастіше є лінь. Вона посідає перше місце за популярністю якостей, які проявляються у працівників. Ще зустрічається імітація активної діяльності, з рубрики «працюю в поті чола», при цьому, роблячи розумний вигляд, може прокатить, а за фактом просиджує робочий час в соціальних мережах або чаєм і моніторингом новинної стрічки на наявність плоского гумору. Ще популярний такий момент, як робота заради роботи. Це коли виконується завдання, але без результату. Тут часто присутня фраза «Мені так сказали, я так і зробив». При цьому співробітник проявляє таку винахідливість аби тільки не виконувати завдання, а робити вигляд, що дуже зайнятий процесом, що якби в потрібне русло такий потенціал, то не довелося б «винаходити». Таких співробітників довго на роботі не тримають. Не старанність змушує роботодавців займатися пошуками заміни таких співробітників вже в момент перших заміток про спроби отримати зарплату, а не заробити її.

Ваше звернення було успішно надіслано!