Замовити зворотній дзвінок

Надішліть нам свій номер телефону і ми Вам обовʼязково зателефонуємо!

Замовити дзвінок

Єдиний центр

  • Головна
  • Новини
  • Роль та вплив рівня здорової атмосфери в колективі на якість продуктивності праці

Роль та вплив рівня здорової атмосфери в колективі на якість продуктивності праці

Робота є важливою частиною життя для більшості з нас. Дуже часто, вирушаючи за кордон, доводиться взаємодіяти з безліччю нових і незнайомих людей, з деякими з яких доведеться співпрацювати в рамках виконання своїх трудових обов’язків. При виконанні своїх службових обов’язків, нам доводиться взаємодіяти з колегами. І добре, коли колеги люди виховані і не конфліктні, а як бути якщо навпаки? Погані стосунки між співробітниками здатні вбити радість навіть від роботи, яка дуже подобається.

Доброзичливий колектив важливий для людини анітрохи не менше, ніж величина зарплати. Більше того – 60% працюючого населення ставлять нормальні відносини в колективі на перше місце серед інших факторів, що впливають на прийняття рішення про вибір роботи.

Отже, ми вже знаємо, що кожен з нас хоче нормальних відносин в колективі. Але, що для цього потрібно робити, а чого не можна, уявлення у кожного своє. Деякі вважають, що співробітники повинні бути відкриті один з одним і нічого не приховувати про свою сім’ю або особисте життя. Інші рекомендують бути доброзичливими, але не допускати тісних відносин із співробітниками. А треті взагалі вважають, що колектив не повинен бути схожим на сім’ю, досить простого ввічливого ставлення один до одного.

Найвірнішим і правильним, буде взяти від цього всього потроху. Потрібно проявити дружелюбність до співробітника, але разом з тим не лякати його надмірною солодщавою дружньою нав’язливістю. Привітні і нейтральні відносини – те, що Вам потрібно. Допомагайте колегам, але при цьому зберігайте свої інтереси. Відкритість, також, не повинна виходити за рамки дозволеного. Навіть з колегами, які до Вас добре ставляться, не слід обговорювати особисті проблеми, сімейні труднощі і вже тим більше промахи керівництва. Такі «душевні» розмови є джерелом пліток. Майже, в кожному колективі є такий «фахівець», який особливо активно бере участь в моральній оцінці, не маючи на те ніякого морального права, а також дуже любить «чіпляти ярлики», оцінювати продуктивність праці інших, виносити вердикт і висловлювати свою думку навіть не дивлячись на те, що його ніхто не питає. Рекомендується триматися від таких подалі і вступати з ним в спілкування виключно в робочих цілях.

Найголовніше – в будь-якій ситуації залишатися гідною людиною, а час все розставить на свої місця. Гарне почуття гумору, чуйність завжди допоможуть привернути до себе хороше ставлення колег. Тут добре буде працювати проста істина – завжди будьте взаємні і ставитеся до людей так як вони це роблять по відношенню до Вас. Якщо до Вас не доброзичливі – не подавайте руку вітання першим…

Ваше звернення було успішно надіслано!